BiddingManager vám poskytuje cenné štatistiky, ktoré v administrácií produktových porovnávačoch nenájdete. Objavte nový rozmer vyhodnocovania dát podľa najrôznejších kritérií – obľúbenosť, dostupnosť, rozdiel v cene.
Prepojte administračné účty všetkých porovnávačov a sledujte štatistiky na jednom mieste. Mať dáta pod jednou strechou vám uľahčí prácu a pomôže zoptimalizovať výsledky. Uvidíte, ako sa vášmu e-shopu celkovo darí a či sa prípadný pokles výkonu týka jedného alebo viacerých porovnávačov – čo môže vypovedať o lokálnom alebo globálnom probléme.
BiddingManager vám poskytuje dáta, ktoré v žiadnom inom administratívnom rozhraní nenájdete. Zaujíma vás výkonnosť produktov s rôznou dostupnosťou? Chcete porovnať štatistiky produktov na základe rozdielov ceny konkurencie? S BiddingManagerom dokážete oveľa viac! Systém vám tiež dáva možnosť porovnávania údajov v čase.
Uleteli vám náklady? Vzrástli PNO nad vaše možnosti? BiddingManager vás na to hneď upozorní. Rovnako ako na hromadu ďalších chýb – vyčerpaný kredit, výpadok produktu z feedu atď.
Majte bidovanie vo svojich rukách. S BiddingManagerom je manuálne bidovanie ľahšie a rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. Vďaka podrobným a prehľadným štatistikám, ktoré v bežnom rozhraní porovnávačov nenájdete, sa aj vy naučíte bidovať tak, aby váš výkon len rástol. Aktualizácia CPC prebieha každú hodinu.
Filtrovanie dát podľa štatistík a informácií z feedu vám dáva možnosť tvoriť ľubovoľné segmenty produktov. Potom im už stačí priradiť len vhodné fixné CPC, alebo CPC v % z ceny produktov a bidovanie môže začať.
Nastavenie bidovania nebolo nikdy rýchlejšie a presnejšie. Zabudnite na niekoľkohodinové prípravy segmentov pruduktov v Exceli a následné nastavovanie bidovania v úplne inom systéme. S BiddingManagerom môžete bidovanie upravovať denne. Nad nastavovaním totiž strávite zlomok času. Administračné rozhranie je naviac vysoko intuitívne, takže nastavenie určite hravo zvládnete.
BiddingManager vás bude automaticky upozorňovať na stratové produkty, takže včas zamedzíte zbytočným útratám. Bidujte efektívne, BiddingManager vám s tým pomôže.
Hravo si exportujete dáta z BiddingManagera do Excelu alebo CSV súboru. Export je dostupný na všetkých úrovniach v nástroji: produkty, výrobcovia, kategórie. Takisto ho nájdete pri autobiddingu, top-produktoch a filtri.
Bidovanie na produktových porovnávačoch znamená zvyšovanie ceny za preklik, ktorý vedie z produktového porovnávača do vášho e-shopu (tzv. CPC = cena za preklik na váš web). Bidovanie funguje na princípe aukcie v reálnom čase.
Ak je váš e-shop držiteľom certifikátu Overené zákazníkmi, získava právomoc meniť ceny za prekliky pri svojich produktoch.
Bidovaním, respektíve nastavením ceny za preklik, môžete dosiahnuť zaujímavé pozície v porovnávačoch a zvýšiť tak svoje konverzné šance. Čím vyššiu cenu prekliku nastavíte, tým väčšia je vaša šanca na zobrazenie daného produktu na predných pozíciách.
Máte vo svojom sortimente produkty, ktoré chcete preceňovať niekoľkokrát denne, aby boli maximálne vidieť? Autobidding to hravo zvládne. Venujte pozornosť svojim kľúčovým produktom!
Zvoľte si pozíciu, na ktorej sa má váš produkt zobrazovať. O ostatné sa postaráme my.
Strážime minimálne CPC potrebné pre udržanie na zvolenej cieľovej pozícii a podľa situácie ho i 12x denne preceňujeme. Držíme vaše kľúčové produkty na viditeľnej pozícií, pokiaľ to ide. Vďaka nastavenému stropu poznáme, kedy sa vám to už nevypláca.
Pozície zvolených kľúčových produktov postráži BiddingManager za vás. Pokiaľ chcete strážiť všetky produkty, využite BiddingTools - úplne automatizovaný bidovací nástroj.