menu
> Ako začať > BiddingManager School
Čo keby ste mali virtuálny e-shop, neobmedzený budget a možnosť to všetko prebidovať?
BiddingManager School je biddingový simulátor, ktorý vás naučí, ako bidovať.
Lepšie, chytrejšie, efektívnejšie.

BiddingManager School

Otestujte si rôzne stratégie pre bidovanie na Heureka a Zboží bez rizika a strachu zo straty. K dispozícii budete mať virtuálny e-shop s virtuálnou menou a možnosť zlepšovať svoje bidovacie zručnosti.
Brnkačka? Nenechajte sa zmýliť. BiddingManager School totiž vie simulovať zmeny počasia, obdobie výplat a ďalšie vonkajšie vplyvy, ktoré s vašou inzerciou vedia poriadne zamávať.
Čo sa v BiddingManager School naučíte?
Naučíte sa efektívne inzerovať na produktových porovnávačoch. Nanečisto, bez rizika a straty vašich alebo klientových peňazí.
Cieľom BiddingManager School je naučiť markeťákov správne bidovať produkty na Heureke a Zboží. Vašou úlohou by potom mala byť maximalizácia obratu a zachovanie hraničného PNO do 10 %.
Čo si v BiddingManager School vyskúšate?
manuálny i automatický bidding
vyhodnocovanie štatistík z produktových porovnávačov v jednom rozhraní
triedenie produktov podľa obľúbenosti, dostupnosti a rozdielov v cene
filtrovanie produktov podľa najrôznejších kritérií
stráženie maximálnej PNO
porovnávanie dvoch období
Skrátka zistíte, ako vám nástroj BiddingManager dokáže v reálnom svete uľahčiť prácu.
Škola hrou alebo kto už BiddingManager School vyskúšal
Digisemestr
"Škola hrou," hlásal kedysi Jan Ámos a my sme si povedali: "Tak dobre!". Pre študentov Digisemetra, prestížneho semestrálneho štúdia digitálneho marketingu, sme pripravili naozajstnú bidovaciu výzvu.
Každý študent dostal svoj virtuálny e-shop a rovnakú štartovnú pozíciu. 11. októbra 2017 sme potom rozbehli bidovaciu hru. A keď hra, tak aj výhra.
Vyhral ten, kto sa za 30 dní "prebidoval" k najväčšiemu obratu. Motiváciou klikať, skúšať a meniť stratégie, bol rebríček, ktorý ukazoval, ako si práve vedú spolužiaci.
BiddingManager School jsme integrovali jako součást výuky Digisemestru. Mohu potvrdit, že to bylo velmi přínosné a současně to studenty skutečně vtáhlo do problematiky. Skvělé.
Jindřich Fáborský [zakladatel Digisemestru]
Ekonomická fakulta VŠB-TUO
Bidovaciu hru sme v máji 2018 aplikovali aj na Ekonomickej fakulte VŠB-TUO v rámci predmetu E-marketing a ako domáca úloha je súčasťou každého workshopu, ktorý pre používateľov BiddingManagera organizujeme.
V online marketingu platí snad ještě víc než normálně, že je třeba si co nejvíc věcí osahat a vyzkoušet. Proto platí obzvlášť velký dík lidem z Biddingtools za BiddingManager School, díky které si studenti mohli na vlastní kůži vyzkoušet, jaká práce stojí za dosažením dobrého umístění ve zbožových vyhledávačích.
Ing. Vojtěch Klézl, Ph.D. [ vyučující předmětu Digitální marketing na VŠB-TUO ]
Chcete si dať bidovaciu challenge?
Je vás 5 a viac nadšencov do produktových porovnávačov a chcete si dať medzi sebou bidovaciu challenge? Alebo organizujete konferenciu, workshop a chcete spestriť program hrou na bidovanie?
Bidovaciu hru spustíme priamo pre váš kolektív. V škole, v práci, na konferencii. Napíšte nám na info@biddingmanager.cz a my pre vás bidovaciu výzvu zrealizujeme.
BiddingManager School podporujú
Partneri BiddingManager School
Naučte sa správne bidovať a optimalizovať produkty na produktových porovnávačoch aj vy.
Nanečisto, bez rizík a strát. S biddingovým simulátorom BiddingManager School je to hračka.
Rýchly kontakt
Rýchly kontakt x