Vyhodnocujte predajnosť produktov podľa najrôznejších kritérií (obľúbenosť, dostupnosť, rozdiel v cene oproti najlacnejšej ponuke) a tvorte si ľubovoľné segmenty produktov pomocou filtrov, aby sa vám lepšie nastavovala vhodná biddingová stratégia.
Vďaka trom základným modelom pre nastavenie CPC je naštartovanie biddingu hračka. Jedným z nich je “optimálne CPC”, kedy každému produktu za vás automaticky priraďujeme ideálnu cenu za kliknutie.
Dostaňte kľúčové produkty na predné pozície na Heureke a Zboží.cz a zvýšte tak svoju šancu na úspech. Strážime za vás minimálne CPC potrebné pre udržanie na zvolenej cieľovej pozícii, ale tiež spoznáme, kedy sa vám to už nevypláca.
Naučte sa efektívne pracovať s BiddingManagerom. Ponúkame konzultácie vedené odborníkmi na produktové porovnávače a bidovanie v BiddingManageri alebo simulátor biddingu BiddingManager School. Stačí si vybrať.
Spravujete účty na produktových porovnávačoch hneď niekoľkým e-shopom?
S BiddingManagerom vám to pôjde jednoduchšie
Spokojných
zákazníkov
Štatistiky a bidovanie
na jednom mieste
Notifikácie
v rozhraní
Export dát
do Excelu alebo CSV
Vyskúšajte si nástroj BiddingManager na 14 dní zadarmo a zistite, ako dokáže zjednodušiť váš život.
VYSKÚŠAŤ NA 14 DNÍ ZADARMO